Cramer Accountants helpt ondernemers bij alle aspecten van het ondernemerschap
Ondernemers in met name het midden- en kleinbedrijf weten Cramer Accountants te vinden voor ondersteuning op tal van terreinen. Onze AA-accountants, fiscaal juristen en Register Belastingadviseurs ondersteunen ondernemers bij alle aspecten van het ondernemerschap.
We hebben klanten die hier als startend ondernemer zijn binnengekomen, daarna is hun bedrijf gegroeid en nemen ze afscheid, dragen ze de zaak over aan hun opvolgers. Dat past bij ons, die hechte band. Adviseren, een echte vertrouwensrelatie. Dat zal in de toekomst alleen nog maar belangrijker worden. Graag wat ons betreft.”
Onze kracht? We vormen een team, geven leiding aan onszelf en doen ’t samen, voor jou. Wij weten veranderende wetgeving en dynamische marktontwikkelingen duurzaam te vertalen naar je onderneming en privézaken. Bij Cramer Accountants Haarlem krijg je de aandacht die je verdient, altijd.
Accountancy
Ondernemen is risico nemen, maar wel graag verantwoord. Die zekerheid bieden wij, met het opstellen én analyseren van de jaarlijkse- en tussentijdse cijfers. Zodat je bijna realtime weet hoe je bedrijf er financieel voor staat en waar de kansen liggen. Dat doen wij al ruim 50 jaar en naar volle tevredenheid van onze klanten. Financiële duidelijkheid bieden, adviseren, naast een ondernemer staan. Dat is waar wij én onze klanten waarde aan hechten.
Bedrijfsadvies
Een onderneming groeit en beweegt. Geen dag, maand of jaar is hetzelfde. Dan is het fijn als er iemand naast je staat die je adviseert en met verstand van zaken zijn mening deelt. Dat doen wij al meer dan 50 jaar en naar volle tevredenheid van onze klanten. Sparren, meedenken, adviseren. Dat is waar wij én onze klanten waarde aan hechten.
Belastingadvies
Het Nederlandse belastingstelsel is complex, ook voor jou als ondernemer. Een zorg die wij je graag uit handen nemen. Dat doen wij al meer dan 50 jaar en naar volle tevredenheid van onze klanten. Optimaal gebruikmaken van de mogelijkheden, maatwerk leveren. Ontzorgen, fiscale zekerheid garanderen. Dat is waar wij én onze klanten waarde aan hechten.
Estate planning en Family Office
Pensioenen, beleggen, investeren, belastingen. Ieder zijn specialiteit, maar wie heeft er overzicht, wie bewaakt je vermogen en kijkt met een helicopterview mee bij de financiële keuzes van jou en je familieleden? Vaak kun je al snel duizenden euro’s belasting besparen. En wat als je er niet meer bent? Hoe wordt je vermogen en nalatenschap dan overgedragen op de volgende generatie? Blijft je partner wel verzorgd achter? Hoe zit het met de continuïteit van je onderneming? Zaken waar je misschien niet dagelijks over nadenkt. Wij wel, en naar volle tevredenheid van onze klanten. Vertrouwelijk meedenken, over nu én over later. Dat is waar wij én onze klanten veel waarde aan hechten.
Financiële administratie
Het zijn maandelijks terugkerende werkzaamheden, dan kan het maar beter goed geregeld zijn. Dat doen wij voor je. Door het proces te digitaliseren en (daarmee) te optimaliseren en/of door je het administratieve werk uit handen te nemen. Dat doen wij al ruim 50 jaar en naar volle tevredenheid van onze klanten. Praktische ondersteuning bieden. Dat is waar wij én onze klanten waarde aan hechten.
Salarisadministratie en HR-ondersteuning
Wij wensen je veel personeel en de administratieve zorgen nemen wij je graag uit handen. Gestroomlijnd, door het produceren van loonstroken en salarisberekeningen waar mogelijk te automatiseren; door je waar nodig te adviseren én door eventuele vragen van medewerkers te beantwoorden. Betrokken, alsof wij bij je op kantoor zitten. Dat doen wij al ruim 50 jaar en naar volle tevredenheid van onze klanten. Accuraat en op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving omtrent loonbelasting en afdrachten. Dat is waar wij én onze klanten waarde aan hechten.
Cramer Accountants helpt ondernemers bij alle aspecten van het ondernemerschap. Bel 023 531 62 55 en maak een vrijblijvende afspraak.